Azra34 yani şöyle bizde tv açıyoruz ama tv karşısında ablak ablak bırakmıyorum birlikte izliyoruz mesela piril izliyoruz diyelim. Pirilin kardesi uzay in gözlüklerine bak seen kırmızı m onlar aa diyorum sonra aa uzay ne güzel sayiyo hadi bizde sayalım vs vs. Şeklinde izliyoruz. Her uyku öncesi kitap okuyoruz şuan bazen kitabi alıp kendi okuyor bsieyler soyluyo anlamsiz bakiyo dinliumuyum diye. 6.aydan beri çeşit çeşit kitap aldım hep yırttı ama vazgecmedim halen aliyorum. 21aylik 43kelimesi var sadvee anne mama, hala ara, anne emme( ekmek) bunları 2li halde söylüyor. Kitabın ve konuşmanin çok etkisi olduğuna inanıyorum bence bolca kitap bakın