Said10 benim bebeğim de düştü yataktan sabaha karşı yanıma almıştım emzirirken uyuyakalmışım sesine uyanmıştım. Hala bazen onu yatakta tek bırakınca önlem almış da olsam kalbim ağzıma gelir. Ben doktora götürdüm 4 saat kadar sürdü takipte olduk tomografi falan çekmedi küçük olduğu için radyasyon almasın diye. Kusma, gözlerde kayma , bakışında donukluk, hareketlerinde farklılık yoksa endişe etmeyin demişlerdi.