Karansmmom Anlayanlar bakabilirmi kızlar Daha bir kaç sonucumuz daha çıkınca gidicez ama bunlar çıkmış merak ettim
esraeerdogann Karansmmom benim bebeğime purpura diye bi hastalık teşhisi koydular bu değerleri hep inişli çıkışlı doktor önemli olmadığını söyledi sizede öyle diyebilir önemsemiyorlar yani pek bu değerleri
Gmzcn Doktor en iyiisni bilir tabi ki ama bunlar yetişkin değerleriymiş o yüzden cocuklara bakıldıgında farklı cıkıyormuş ama normalmiş demişti insallah sizinkide öyledir🥰
joyfulmom esraeerdogann arkadaşın postu altında sormam doğru mu bilmiyorum da kan sonucundan anlıyorsunuz sanırım bende post açmıştım ama kimse cevap vermedi ☺️ kızımın da demir değeri düşük görünüyor ama doktor normal dedi benimde kafam karıştı yetişkin değeri ile çocukların farklı mı oluyor Referans aralığı 50-170 kızımın sonuç 33.9
esraeerdogann joyfulmom ben anlamıyorum aslında sadece bebeğime sürekli tam kan sayımı yapılıyor hastalığı oldugu için ordan yprum yaptım yoksa anlamam yani ☺️ birde evet yetişkin değeri ile çocuk değerleri farklı oluyor