Bebek234 hiç beklemene gerek yok canım antibiyotik değilse vitamin zaten. Birde bebeğin 3.5 aylık sağarak besliyorsun. Onunla ilgili bişey demek istiyorum bende bebeğimi 4 ay sağarak besledim 4 ay sonra emzirme danışmanı tuttum memeye döndük. Eger bu konuda sıkıntın varsa hemen danışman tut. Çünkü 4 aydan sonra kandırmak memeye döndermek zorlaşıyor. Sağımın ne kadar zor olduğunu biliyorum. Tabi çalışıyorsan sağmak zorundaysan orası ayrı.