prenses_we_prens_annesii Merhaba kızlar doktor bebeğimi bol bol nemlendirme mi istedi vücudunda yüzünde falan kuruluk çok pullanmalar var bepanthol kullanabilirsin dedi ama hangisini alayım bilemedim bu durumda kullanan var mı acaba önerisi olan
Pimpirikliii prenses_we_prens_annesii mustela kullanıyorum ben nemlendirici losyon olarak bepantol denemedim hiç kullandığım iyi geliyor ve her banyodan sonra yağlamayı da es geçmiyorum onun dışında her sabah losyon sürüyorum vücut için yüz içinde stick formunu kullanıyorum q