Arkadaşlar bot alacağım almışken ömürlük olsun güzel olsun istiyorum Harley Davidson klasik bilek boy siyah botunu beğendim 2600 TL, siz bu bottan aldınız mı memnun musunuz bir de Polo nun nubuk bej rengi botu var onun da altı biraz kaba gibi, sizin var mı bu sene favori botunuz ?