Kızlar ben iki ay önce doğum yaptım 40 kontrolüne gidince 3 aylık iğne yaptım ama yaklaşık 17 gündür adetliyim azalmada yok ilk Zamanlar adetin son günü gibi lekelenme oluyordu şimdi adetin 4 günündeyim gibi kanama yoğunluğu henüz doktora gidemedim gidince soracağım normalde adeti keser leke olu dedi ama bende durmak bilmiyor