Gunesumay19 yani bebekten beneğe değişiyor mu bilmiyorum ama 4 gündür 21.5 derecede 2 tog uyku tulumu ile uyuyor ama dün gece artık neşesinin ve göğsünün soğuduğunda fark ettim. Ateş ölçer ile ölçtüm 36 y dı ki 36-37 arası olması gerekiyor yani biraz da olsa üşüyordu. O yüzden 22 derece de bana biraz soğuk gibi geliyor. 22.5-23 arası ideal gibi ama bakalım. 24 ü hiç geçirmemeye çalışıyorum zaten kışın 🙏🏻