Merhaba benimde 40 gün boyunca kanamam sürmüştü. Tam 40ıncı gün ve devam eden günlerde kanama şiddetim artarak devam etmişti. Kadın doğum doktoruma sorduğumda 40 başı kanaması diye bir kavram olduğumu söyledi yan regl olmuştum. O günden sonra her ay regl olmaya devam ettim.