sanathanimm34
Sizi o kadar iyi anlıyorum ki😌 bebeğim 2 aylık göğüs ucum yoktu hastanede dırekt silikon uc alın dedi hemşireler ilk bebeğim acemilikten verdim neler denemedim ki. Doktor bile normalde 1 ayda bırakması lazımdı bırakmadıysa almaz demişti moralim çok bozulmustu.Pompa şırınga elımde ama bebek almayınca almıyor. Ara ara verıyordum aglıyodu. Dünde verdim aldı 2 gündür çok şükür. Sabah da farkına vardı ağladı tutana kadar ama tuttu inşallah bırakmaz sızde bırakırsınız