TSB34 doktorum çok yediği zaman öyl kusar demişti gerçekten de öyle oldu her seferinde yedirdikten sonra da 10cm eğimli reflü ytkları var ona yatırın, çok işe yarıyor ve bebeğinizi yzü üstü boyun kaldırmaya alıştırırken de onu kullanırsınız çok etkili oluyor