Merhaba herkese 1 ay 10 günlük bebeğim var bebelac gold kullanıyodum öyle kıvranması calan yoktu ama kakasını zor yapıyodu masajla falan anca ama kaka rengi normal sarıydı bende yaparken zorlandığı için hipp combiotice geçtim ama içtiğinden beri yeşil yapıyo bir mamanın bebeğe iyi geldiği nasıl anlaşılır