Azizim Arkadaşlar saat 10:45 gibi anasağlığından rota virüsü aşısı yaptırdık. Hemşire hanım bi de doktor hanımın göz muanesi için bakmasını istedi. Ben gribim maskesiz gezmiyorum. Çocuğumda da hafif öksürük var.. babasi izin aldi o ilgileniyor Bebegimizle.. oglum Asidan sonra doktorun yanina gittiginde dilinin ustune tahta cisim degdiginde kustu. Doktor da bi 10 dk gecti mi asi vurulali dedi gecmisti 10 dk AMA bebegimin kusmugu su seklindeydi cok hafif beyaz poturcukler vardi.. acaba asi bosa mi gitti? Bileydim doktorun yanina girmeden yatar pozisyonda. Baya brkletirdim. Asiya da o kadar para verdik.. bosa mi gitmistir acaba?
Bts Azizim canım doktoruna sor bunu benm doktrm asıdan önce ıyıce doyur sonra emzirme kusar falan bosa gider demişti ama bilemeyz tabi mutlaka danıs doktra
TZA Azizim biz yaptırırken bir iki öğğ filan yaptı doktor aman kusma kızım dedi ben sordum kusarsa fayda etmez mi diye o alacağını alır merak etme dedi sorun olmazmış yani