Bugün 4 kere kakasını yaptı isal falan da değil ama az önce çok ağladığı için altını açtım kii bildiğiniz yanık gibi şişmiş ve kızarmış. Nasıl ağladı yıkarken bile bas bas bağırdı 😔😔 elimde şuan hem mavi hem sarı hametan var hangisini sürmem gerekiyor? İkisini karıştırıp ince bir tabaka sürdüm doğru mu yaptım bilemedim. Siz hangi rengini kullanıyorsunuz