Merhaba anneler bir şey aklıma takıldı. Mesela kitap okurken bu tavşan diyosak hayır bu maymun diyo bilmediğinden değil tersini söylemek için. Yani beni onaylamamak için. Mesela bu ponpon diyoruz hayır bu ayıcık diyo, bu kefir diyorum hayır meyve suyu diyo inadına tersini söylüyo. Bi inat başladı ve ağlamaya başladı her şeyee. Uslu kızımı tanıyamıyorum bunlar normal mi