Yyozcan benim bebeğim de 3 ay 8 günlük ve aynı durumdayız. Ve benimki saçını çok yutuyor eli hep ya kafasında yada ağzında engel olamıyorum. Sürekli çarşafını, kıyafetlerini değiştiriyorum ama nafile.. doktoruna sorduk sıkıntı olmaz dedi. Ama ben kakasında saçlarını gördükçe huzursuz oluyorum. O yüzden yarın saçlarını tamamen kazıtıcam.