Nurbukekiyli Tomografi çekildim sonucunda douglas boşluğunda serbest sıvı vardır yazıyor daha önceden 2 3 kez kasık ağrısıyla acile gittiğimde ise o zamanda tomografi çektiler kist patlaması olmuştu acaba bu durumu yaşayan var mı ya da bilgisi olan