irmclk Merhaba kızlar bebeğim 4 aylık doğduğunda her iki ayak baş parmağı ve yanındaki işaret parmağı yapışık arasında az bi açıklık var ama tamamen açık değil ileride bir sorun teşkil ediyor mu sağlık açısından.Bu durumu aranızda yaşayan var mi??
gunesbal Benim oğlumında öyle dört yaşında ortopediye götürdük ama bizim orta son parmağa doğru olan birleşik kemik brileşik değil dedi doktor sadece perde bi sorun olmaz dedi bi estetik cerrahına görünün dedi biz hala götürmedik