Kızlar merhaba, bebeğim üç ayında iki gün önce bastı ve o andan beridir aşırı huzursuz sürekli beni yanında görmek istiyor göremeyince çok ağlıyor, normalde tek başına uyur yatağına koyduğum zaman şimdi asla uyumuyor feryat figan ağlıyor çok huzursuz.. sağlık ocağına götürdüm hiç birşeyi yok tamamen huysuzluğundan yapıyor sizde de böyle mi 🥲