minikuzum Canlar benim çocuğum 17 aylık şuan ve ben pazartesi gününden başladım memeden kesmeye çocuğum şuan beni unuttu zaten şükür yani memeyi korktu gelmiyor ama sol gogusumden az emzirmisim o sismedi ama sağ gogusum çok sisti ne yapmam lazım sizce sizlere danışayım dedim?
Tugce-Bade Merhaba, benim de bebeğim 15 aylık, bir kaç gündür unutturmaya çalışıyoruz. Bu gönderiyi açalı da 17 gün olmuş neler yaptınız şişlikle ilgili? Sağmayı denemediniz mi rahatlatmak adına