Kızlar merhaba bebeğim 1 aylık oldu ve doğduğundan beri kafasında tümseklikler var özellikle kulağının arka tarafı daha önce farkettim ama normal gibi gelmişti şimdi bi sorun mu var diye tedirgin oldum bugün aşı olduk hemşireye sordum normaldir dedi tabiki tatmin olmadım doktora götürünce ilk soracağım şey bu ama normalse de tedirgin olmayım 😔