4 aylik bebegim var emziriyorum bende de grip baslangici var saglik ocagina ogluma aşı yapılırken doktira soyledim d vitamini c vitamini iç dedi pekmez faln ye dedi artı olarak bir barda nane limon içtim farklî etkili neyapabilirim antibiyotik cok ciddi olursam kullanmamı söyledi emzirdiğim için