Kızım 7 ay 13 gunluk ailem ve ben tarafindan cok korunakli buyuyor daha kendisi dogrulup oturamiyor,emeklemiyor,disi cikmadi,gel gel,bye bye,opucuk vb gibi hareketleri yapmiyor burada okuduklarimdan iyice endiselendim bazi seyleri icin cok mu gec kaldik 1 ay erken dogdu doktora danismali miyim?