bana da bugün 1 yaş aşısında dedi ebe bırak diye ama daha bırakmayı düşünmüyorum 2 yaşa kadar devam edilmeli diye biliyorum ben. kan damlasını da bırak dedi ama geçen hastanede tahlil yapıldı kanı düşük. tahlil bile yapmadan bırak demeleri de bir garip ya.