menekse_kaya34 normal doğum yaptım bebişim 3 aylıkken adet oldum ilk kez sonra ki ay aynı günde bekledim bir kıpırtı yok hamilelik olabileceğini bile düşündüm test yaptım bir pozitif bir negatif gördüm kanda negatif çıktı çok şükür 2 ay olmadım sonra beklemediğim bir anda oldum 6 gün sürdü dün tekrar olmam gerekiyordu son adetime göre ama tık yok yani aşırı düzensiz gidiyor 7 aylık olduk 2 kez adet oldum yani 2 ay arayla çok normal diyorlar