Özel aşılarımızı hep özel hastanede doktorumuza vurdurmuştuk. Son doz nimenrix aşımız kalmıştı. Başka ilçeye gitmeyelim diye bulunduğumuz yerde devlet hastanesine gidip yaptıralım dedik, çocuk doktoru bu aşıları biz yapmıyoruz, her hangi bir risk olursa müdehale edemeyiz diye. Acilde vurdurun dedi. Acile gittik onlarda biz vurmuyoruz çocuklara aşı, sağlık ocağına gidin dedi. Gittik sağlık ocağına. Bu güne kadar hep bacağından vurulmuştu, hemşire koldan dedi. Ama biz hep bacaktan vurdurduk dedim. Önemli olan kas içine olması, 1 yaşından sonra kola vuruyoruz, küçüklen bacak kasları güçlü olduğu için bacağa vurulur ama şimdi kol kasları da gelişti dedi. Sizler bu dönemde bu aşıyı nereden vurdurdunuz? İçim içimi yiyor şuan.