Sssenaaa bunun iki yönlüsü var biri sigilli biri siğil olmadan
Bana ilaçı yok dedi doktorum benim ileri derece de çıktı yaşımda genç tek çağre kazıma dedi bende istemedim hamile kaldım doğum yaptım yine gidicem
Eğer ilerlediyse rahmi alcak doktor ama 2 çocuk dedi ilerde pişman olmiyim diye
Benim siğillerim kendi kendine kuruyup düştü
Her düşmede mutlu olup ağladım çünkü bildiğiniz et beniydi 🥲
22 yaşımda öğrendim şuan 24 yaşındayım
Sigara içmesin bol bol yeşillik ve sağlıklı beslensin bünyesi iyi olsun sizde bi test verin bence