canparelerim Iremalina1_ ona bebeğin cildi karar veriyor. Bize mustela da iyi gelmişti la Roche posay da iyi gelmişti ama bioderma işe yaramamıştı mesela. Deneyip hangisinin iyi geldiğini test etmeniz lazım. Sonra en iyi gelenle devam edersiniz🌸
Melisamommy Biz kullanıyoruz gözle görülür bir şekilde kuruluktan oluşan egzemalarda azalma oldu bebeğimde günde 5 kez sürüyorum cildi ve vücudu için ayrı aldım ayrıca şampuanını da kullanıyoruz stelatopia serisinin genel olarak memnunum