gzmm4738485 gerçekten en önemli şeylerden biri moral. Süt üretimi mutluluk hormonu ile de bağlantılı. Hep iyi düşünün.
Bana da çevremdekiler memende süt birikmiyor, bebek o yüzden doymuyor dediler. Canım çok sıkılıyodu. Bi bebeği bile doyuramıyorum diye ama o iş öyle değilmiş. O yüzden çevreye kulak tıkayın. Hatta kendi kötü düşüncelerinize bile kulak tıkayın.
Sürekli emmek isteyecek. Çünkü bildiği tek şey emmek. Hava sıcak diye, hava soğuk diye, gazı var diye, çiş yapmak için, kaka yapmak için, mutlu olduğu için, uykusu geldiği için, ayılmak için, sizi özlediği için, her şey için emiyor aslında. Sadece açlıkla bağdaştırmayın o yüzden. Tomris’in güzel bi lafı var. Gak dese meme guk dese meme diye. Onu uygulayın.
Sütünüz de çokmuş işte. 100 cc ne demek. Ben sağıp 30 çıkınca çok mutlu oluyordum. Doymuş fazlası bile kalmış diye. Tekrar etmiş gibi olacağım ama bedeninize ve sütünüze güvenin. Gerisi fasa fiso.