Kızlar kadın hastalıklarına gittgnzde alttan muayene yapildiginda siz de huylanmıyormusunuz nasıl rahat oluyorusunuz ben 2 yıllık evliyim suan 6 aylık bebem var hala doktor orayı muayene ettgnde gerı cekılırım hatta normal dogum düşünüyorm dedıgımde bana sen yapamazsn normali boyle olursan demıslerdi cok üzülmüştüm ne yapim yani elimde degil istemsizce oraya aley malet sokulunca geriliyorum yani istemeden