Narinasya lütfen endişelenmeyin , bizim yaşadığımız durumu başka kurumlardan doktorlara sordum ilk doğumlarda olabilir dediler , çocuk doktorumuz asla korkutmadı aksine çok rahatlattı , boynu yamuk kalır diye çok korkmuştum . Hemen geçti . Aylık kontrolünüzde fiziki muayene yaptırın . Tortikoliz de boyun kasında sertleşme , ele gelen beze benzeri kitle oluyormuş , zeytin çekirdeği gibi demişti doktor . O yoktu bizde , içimiz rahatlasın diye ultrason istemiştik . Egzersizlerde biraz ağlamıştı ama ilk aydan düzelmişti