1 ay önce bezi bıraktık. Fakat bu süreçte semtimizin dışına veya parka oyun alanlarına gitmedik. Sadece eşimin dükkanına ve 2 kez de arkadaşıma gittik yanımızda lazımlıkla. Ben merak ediyorum arabası olmayan annelerimiz toplu taşımaya tuvaleti öğrettikten ne kadar sonra bindiniz. Ya da dışarılarda ne yapıyorsunuz? Yorum yaparsanız sevinirim 🙏🏻