Elo8 Kızlar gece 4 5 kere emmeye kalkıyor ağlayarak. Sabaha kadar uyuması lazım değil mi büyüdü artık ya? Neden yeni doğan dönemine döndük anlamıyorum yaşayan var mı?
Elo8 Sarahh hadi ya. 😂 Ne biliyim İnternette gece beslenmesi azalır biter fln gibi şeyler yazıyordu da ondan.