emelsahing Kızlar ikiz bebeklerim var 11 günlük. Hangi mamayı kullaniyorsunuz ? Kaç CC veriyorsunuz ? Nasıl hazırlıyorsunuz ? Unutmuşum hepsini 🙈
Sahingiller_2 emelsahing sma optipro 1 numara. 1 ölçek yani 30 cc veriyordum. Bizde ilk Aptamil aldık kutusunu bitirmeden attik çünkü bizde aşırı gaz ve kabızlık problemi yapıyordu sonra sma kullanmaya başladım memnundum canim
sonnenchein emelsahing hipp kullandıklarımın arasında en iyisi diyebilirim gazları da kolay çıkıyor seviyorlarda🌸 ilk zamanlar 30 cc yapıyordum anca içebiliyorlardı 🥰
ikizannessi emelsahing hipp combiotic kesinlikle.. 👍👍hiç gaz problemi yaşamadım hala da fiyatları arşa varsada değiştiremiyorum 🙈
Esranill emelsahing aptamil hiç kullanmadım ama burada hep gaz yaptığını duydum.sma bİzde gaz kabızlık vs yapmadı hastanem önermiştio.onunla başladık bebeklerim de sevince devam ettim😊
schofield emelsahing bence hiç başlama benim bebeklerimde kabızlık yaptı değiştirdim bebalac gold kullanıyorum Şuan şimdilik memnunuz
Minaliy Aptamille başladım 2 ay mama kullandık sonra istemediler mamayı. Şimdi 4 aylığız golden goat kullanıyoruz.
emelsahing schofield çok nadir de olsa veriyorum ama kabızlık yaşamadık çok şükür ama değiştirmeyi düşünüyorum