Buse-2 ilk çocuğundan sonra anksiyetesi feci artmış ve birkaç panik atak krizi geçirmiş, uzun bir zaman mücadele etmiş biri olarak size tavsiyem alabiliyorsanız geç olmadan terapi alın. Mutlaka çok paralar vermek zorunda değilsiniz. Belediyelerin vs. çok güzel danışmanlık hizmetleri oluyor. Lütfen destek alın. Ancak bunun sadece beyninizin size bir oyunu olduğuna inandığınız an iyileşebilirsiniz.
Yapacağınız en büyük hata korkularınızdan kaçınmak olur. Kaçınmak anksiyeteyi besler. Kahve içerim çarpıntı olur korkusundan kahve içmemek mesela. Ha bir fincan bile çarpıntı yapıyorsa vücudunuz kaldıramıyordur o ayrı. Ne zaman korkularınızdan kaçmayı bırakıp onu bir varlık olarak karşınıza alıp üstüne üstüne yürürseniz o zaman bu korkuların azaldığını göreceksiniz. Ama bunları size en iyi bir terapist anlatır ☺️ Mücadelenizde kolaylıklar.