boynumda hamilelikte oluşan şişlikle öğrendim kist olduğunu doğuştan iyi huylu ama mutlaka aldırmam gerekiyor, 10 aylık bebeğim var doktor canlı bomba gibisin aldırman gerek dedi bu ameliyatı olan var mı emziriyorum da ameliyattan korkmuyorum ama sonraki süreçte bebeğimi bir süre emziremeyecek olmam canımı çok sıkıyor, daha önce emzirirken genel anestezi alan var mı emzirmeye engel mi😕