Kızlar bebeğimde vajina yapışıklığı var çocuk doktoru çocuk cerrahisine götürmemizi önerdi. Bugün götürdük muayene etti ama eliyle dokunduğunda canı acıdı kızımın. Estrol diye krem verdi bunu kullan 15 gün falan dedi açılmazsa gelirsiniz ameliyathanede anestezi vererek açarız dedi. Başına gelen var mı kızım için korkuyorum ya anestezi falan. Krem kesin açar mı yapışıklığı anestezi verilmesini istemiyorum daha çok küçük lütfen yaşayanlar bilgi verebilir mi