Baharoyku Kızım 4 aylık oldu sağlık ocağının verdiği demir kan damlasını sevmedi sidefer ve ocean microfer almayı düşünüyorum siz hangisini kullanıyorsunuz
rozeriin Baharoyku doktorumuz sağlık ocağının verdiği damlayı önermedi kabızlık sorunu çok yapıyormuş o yüzden sidefer markaya başladık 1 haftadır kullaniyoruz
Ebruue Ben sağlık ocağının verdiğini kullanıyorum ama kakasının kokusu değişti. Kan damlasının kokusu oluyor sizde de böyle mi