aryehum Merhaba, Oğlum 4 ay 16 günlük düzeltilmiş 3 ay 4 günlük. Kan vermiştik. Ast değeri ref 10-37 aralığı ama bizim 43.9 çıkmış. Yarın kendi doktoruna götüreceğim. Ciddi bir durum mu ? İlk çocuğum bu arada
perikizii Bence ciddi değil çünkü bizimki 55 çıkmıştı korkup kaç tane doktora götürdüm hepsi ayni şeyi söyledi. Yakın zaman da antibiyotik kullandiysaniz bile yükselebilir. Hatta kan alırken kolunu sıktılarsa ondan dolayı da yükselir demişti çocuk doktoru. Korkmayın sınırı çok az geçmiş zaten