Aranızda bunu kullanan var mı sivilceli bir yüzüm var doktor 2 tane krem verdi yüzümü temizlemem icin de Bioderma yada la Roche posay önermişti ama eczane daha uyguna ve aynı içerikten eczane ürünü acgun önerdi bende onu aldim iki gündür kullanıyorum ama sürdüğüm de bile yanma yapıyor yüzümde hafif kuruluk var şuan hafifde kızarıklık burun kenarlarım da bunlar normal mi acaba bırakmalimiyim kutu içinde reçete de yok çünkü