Bugün sağlık ocağında 4. Ay aşılarımızı yaptırdık birde kan ilacı verdiler günde dört damla diye.
Doktorumuza gittiğimizde hiç kan ilacından bahsetmemişti.
Ben kendim demir hapı kullanıyorum bebek yalnızca anne sütü alıyor
Herkes mi 4. Ayda başlıyor kan ilacına ben de demir ilacı kullanırken bebeğe de kullandırmak fazla olmaz mı kendim mi bıraksam napsam bilemedim