EzgiliM benim kızım 20 aylik henüz kapanmamış endokrinoloji bölümüne götürdüm bir sorun gormedi kan testi istedi ona göre d vitamini ni kac damla kullanacağımı soyleyecekti sonuçlar geç çıktığı için gösteremedim randevu almaya çalışıyorum bakalım.ama bazen oluyor mus çocuklar da .yeğenimin oğlunun ki 5 yasidna kapanmış şükür bir sorun yok