Arkadaşlar ben MEB’te rehber öğretmenim. Bebeğim doğduğunda üç ay ücretsiz izin kullandım. Sonra okula başladım. Bir sene çalıştım. Şimdi kızım iki yaşında, bakıcı bulamıyorum ve artık aramak da istemiyorum. Alerjik bebek henüz çok küçük olduğundan kreşe göndermek istemiyorum. Ücretsiz izin alacağım. Benim bildiğim ücretsiz izin hakkımız doğum izni bitiminden itibaren 2 yıl. Bu durumda aralık ayı sonuna dek onu kullanmak istiyorum. Bu şekilde parçalı olarak yapabilir miyim? Sonrasında normal ücretsiz izin alacağım bi süre daha. Bilenler yazabilirse çok sevinirim🙏