Merhaba arkdaşlar bebeğim 15 günlük ve sarılığımız var. Başta 17.5 idi ve doktpr tam sınır diye yatış ve tedavi vermedi bir gün sonra tekrar bakalm dedi 16 ya düşmüştü. Düşüş iyi 3 gün sonra gel bol emzir dedi ve 3 gün kaka hiç yapamadığı için 15.5 a düştü. Bu süreçte mama vermedi sadece emzir dedi bana. Düşmeye başladıysa artık artmaz dedi ama hala değeri yüksek geliyor bana. Kakası içinde fitil verdi yarım yarım ğç gün at dedi. İlk gün attım iki kez kaka yaptı ikinci gün attım ama yapamadı. Şimdi haftaya tekrardan gideceğiz sizin önerileriniz varmı geçirdiyseniz nasıl yaptınız ?