Reglim her ay düzenli gelir pkos da var 1 tane çocuğum oldu birsuru tedavilerin ardından normal şekilde oldu ilk gebe olduğumu ogrendigimden bu yana ilk defa tekrar regl gecikdi hemen test yaptım evde 2 gün sonra negatif çıktı bugünle 5 gün oldu hala gelmedi hiçbir gebelik belirtisi de yaşamadım be regl öncesi nede sonrası belkide önceki açtığım baslikdan bilenler bilir stresli bir dönemdeyim vücudumu dinleyemedim yani evde test yapıp negatif çıkan sonradan gebe olduğunu ogrenenler varmı stresden gecikiyor desem gelirdi çokdan tanıyorum kendimi hasyneyede anca 1 hafta sonra gidebilirim merak ettim siz sormak istedim benzer durum yaşayan varmi