Rosemaryy biz iki kere verdik ikisi de pozitif maalesef sonra gen testi yaptırdık kızım hasta bu gerçekle yaşamak zorunda kaldık şu an 2,5 yaşında zor günler atlattık şu an en ufak bi soğuk algınlığında hemen hastaneye koşuyoruz bekleyince ağırlaşıyor üstünde böyle böyle büyüyüp kendi kendine dikkat etmeyi öğrenene kadar devam Allah yardımcımız olsun siz de üzülmeyin inşallah negatif çıkar🙏🏻