İkinci çocuğumu emziriyorum,ilkinde bildiğiniz yara oldu,ikinci çocuğumda yara olmaya çok yaklaştı ama krem sürmedim,içim rahat etmedi ne marka olursa olsun… hep ben de sütümden sürdüm ve o hassas olan memem hangisiyse emzirme sıklığını biraz azaltmıştım iyileşmesi için zaman tanımak adına.emzirdiğimde dişimi sıka sıka dayandım ama kısa sürede de atlattım. Şu an öyle bir problem yaşamıyorum ama emzirme sonrası anne sütü sürmeye çalışın sık sık.