Acemiannee000 Kızlar 7 buçuk ay önce sezaryen oldum.bugün bazayı kaldırdım şimdi biraz ağrım var normal mi yoksa bir şey olmuş olabilir mi?
Aysegulb Uzun süre ağır kaldırmamak gerekiyor, çünkü o sezaryen yerimiz malesef hiç bir zaman iyileşmicek, ağır kaldırdığımız da üşüttüğümüz de vs şeyler de ağrılarımızın olması normal ama şiddetlenir ve uzun sürerse dr a bi gidim yine de