Mihranimmm Kizim az önce lavaboya gitti. 3.5 yasinda . Af edersiniz kakami yapacağım dedi bir müddet oturdu kalkti yapmamıştı. Çişini yapmıştı ama idrarda mi popodan mi anlamadım ama bir bir damla kan vardı. Cok korktum neden olabilir bu