Atmm_ bir an önce evinize geçmelisiniz yoksa daha da zor alışırsınız zamanla. Anneniz size yakınsa çok şanslısınız gidersiniz kafanız dağılır , yoksa emin olum çok da rahat bakarsınız bebeğinize , hepimiz yaşadık aynı duyguları korkuları ve benim annemle aramızda 1000 km var senede 1 anca gidebiliyorum oyüzden anneniz yakınsa eğer size çok şanslısınız